remlof Duke Kaag nu dus als enige eigenlijk. Moet ze natuurlijk wel tot lijsttrekker van D66 worden gekozen..
remlof Denk trouwens wel dat D66 met een vrouwelijke lijsttrekker behoorlijk wat kiezers van GL en PvdA voor zich zou kunnen winnen.
Duke remlof Waarom? Kan me niet voorstellen dat veel van diemensen zich door het geslacht van de lijsttrekker laten leiden.
remlof Duke Dat kan ik me juist wel voorstellen. Zelfs ik stem vaak voor de eerste vrouw op een kieslijst.
Linus Ik denk trouwens wel dat Kaag populair is bij menig PvdA'er en GL'er, gewoon vanwege veel van haar standpunten. Daar staat tegenover dat Kaag niet minder weerstand oproept dan Halsema bij een groot deel van het electoraat en pers.
janneke141 remlof Dat doen er veel, maar ik moet toch eerlijk bekennen dat ik dat nooit echt begrepen heb.
remlof janneke141 Ik doe het juist uit protest tegen de gereferomeerde mannenkliek in ons palrlement.
remlof Duke Ja, maar als er een charismatische vrouw lijsttrekker is denk ik dat die zeker stemmen kan wegtrekken bij gelijksoortige partijen. Meer dan een man dat zou kunnen.
GSbrder Zou wel blij zijn met een vrouwelijke premier, maar het gaat me ook niet op een andere partij laten stemmen.
GSbrder Drietebuul Zo'n Ancilla, die is niet chantabel, maar helaas moest ze tussen de neckbeards van de Piraten gaan zitten.