Jan Oké, volgens mij nog nooit op tv geweest, maar ach, in 2018 is YouTube ook wel tv-achtig genoeg toch? Heerlijk programma. In de deze aflevering wordt het idiote verhaal van Dijkhoff gefileerd. Begint wat zwakjes, maar komt al gauw op gang.
Linus Oh leuk, zo even kijken. Ik vind de meeste afleveringen van het afgelopen jaar sowieso bekijkenswaardig.
Friek Eur Whehehe, toevallig ken ik de gast hier persoonlijk (laatst nog even mee geappt). Mevrouw studeerde net als ik filosofie in Tilburg.
tsjok Heerlijk programma ? Die over Sunny Bergman is briljant inderdaad. Ze laten uitstekend de racistische ondertoon in veel antiracistische retoriek zien. Welke ik ook heel erg goed vond: Verder is de reeks over DWDD (zijn er drie geloof ik) voor mij ook echt een eye-opener geweest.
Jan En die over Baudet natuurlijk, waaronder die met daarin de fantastische grap: Baudet: "We gaan het bouwen!" Jansen: "Thierry Bouwthet."
Eur Jan Ja, vind vooral Joris hier erg goed (ben ook altijd blij als hij partners met Casper). Was een zeer leuke uitzending.
tsjok remlof In de begintijd deden ze heel veel Nederlandstalige nummers, die waren allemaal vet leuk. Vond de interactie tussen hun twee ook leuk maar helaas is het stukgelopen geloof ik.
tsjok Sky Ik ook, dat is wel jammer want ik had altijd een crush op Eva. Nu hoor ik alleen maar steeds die sturende vragen en suggestieve interviews.
Sky Eur Via twitter nog wel eens in haar DM geslide. Maar ze is al getrouwd en ze was een stuk ouder dan ik dacht.
Eur tsjok Ja, die linker zag een wat exclusievere samenwerking en Casper was meer van de diversiteit.
Jan En er is weer een nieuwe. De minste ooit, misschien wel. Maar goed, met De Luizenmoeder heb je ook niet echt een onderwerp te pakken waarvan ik zeg: goh, interessant.