Jan Tem Matig verhaal, zoals verwacht. Abstracties en waar het concreet wordt maakt hij zijn zinnen niet af.
tsjok Ik vind Dijkstra persoonlijk erg sympathiek, hij spreekt me wel aan. Politiek is het een gruwel, vooral in debat inde Kamer onmogelijk mee te praten.
janneke141 Ik kon hem tot voor kort nog vrij goed hebben, maar met zijn wijkenrechtsongelijkheidplan is ie mij toch ook wel kwijt. En zijn verplichte kinder-TBS.
freako janneke141 Bij dat probleemwijkenplan vroeg ik me vooral af of we nu ook criminele leden van probleempartijen zwaarder gaan bestraffen.
Jan Nou, we weten weer even precies waarom de PvdA ondanks zijn oppositierol maar niet weet te stijgen in de peilingen.
Jan Oké, dit neigt naar een sterk punt. Toch één keer. Jammer dat ie het niet uitwerkt, maar het alleen als anekdote brengt.
Jan Eindoordeel: 3 Feedback: je hebt geen standpunten genoemd, je onderbouwt bijna niet, je argumenten zijn bijna onvindbaar, je betoog gaat van de hak op de tak en je retorische vaardigheden zijn ver beneden niveau.
janneke141 Jan Ik heb niet meegeluisterd, maar als dit de feedback is dan krijg je op het vmbo ook geen voldoende ?
Tem Dat gebuig ook altijd van Rutte als zo'n christen met zegeningen komt. Doet hij bij Staaij ook altijd :r