remlof De tweede termijn van dit debat zal trouwens pas vrijdag zijn, want morgen zit Rutte nog in Salzburg voor een eurotop.
Linus Jan Alle deelnemers zijn niet echt op hun best. Het is ook een beetje een suf debat waar iedereen alleen maar pogingen doet om anderen pootje te haken terwijl iedereen weet dat er niks gaat veranderen aan de plannen.
Jan Tem Matig verhaal, zoals verwacht. Abstracties en waar het concreet wordt maakt hij zijn zinnen niet af.
tsjok Ik vind Dijkstra persoonlijk erg sympathiek, hij spreekt me wel aan. Politiek is het een gruwel, vooral in debat inde Kamer onmogelijk mee te praten.
janneke141 Ik kon hem tot voor kort nog vrij goed hebben, maar met zijn wijkenrechtsongelijkheidplan is ie mij toch ook wel kwijt. En zijn verplichte kinder-TBS.
freako janneke141 Bij dat probleemwijkenplan vroeg ik me vooral af of we nu ook criminele leden van probleempartijen zwaarder gaan bestraffen.
Jan Nou, we weten weer even precies waarom de PvdA ondanks zijn oppositierol maar niet weet te stijgen in de peilingen.