janneke141 Jan Volgens mij zitten er een stuk of zes lesbevoegden in de zaal. Precies genoeg voor zes klasjes van een stuk of 28. Die zogenaamde stille reserve schijnt perfect te zijn om het lerarentekort aan te pakken.
remlof Whiskers Kan dat je met een hele grote buffer zit. Maar ik meen ook wel eens ervaren te hebben dat de stream van tweedekamer.nl achterloopt op die van npo.nl.
janneke141 Whiskers Misschien heb je bij de opties 'laaggeletterd' nog aangevinkt staan. Dan praten ze wat langzamer.
remlof Whiskers Jazeker, dan wordt de buffer steeds groter. Ik adviseer je om in het vervolg bij elke pauze in het debat de stream te herstarten.
Jan Al met al was het echt van een bedroevend laag niveau allemaal. De staat van de politiek is niet vaak slechter geweest.
Eur Jan Het populisme tiert dan ook welig. Nu eens kijken wat Lodewijk F. Asscher allemaal gezegd heeft.
remlof Tenminste de buffer wordt groter als je stream af en toe hapert, dat het beeld af en toe stilstaat en je niets hoort. Al die momenten zijn bij jou opgelopen tot zo’n twintig minuten.
Eur In de nieuwsbites van vandaag wordt Asscher wel positief genoemd. Blijkbaar deed hij z'n bijdrage uit het hoofd.. ?
Boze_Appel Er is een sprekerslijst voor vandaag, maar er staan (nog) geen spreektijden bij. Gelukkig hoeven ze pas over iets meer dan twee uur aan de slag.