Voorschrift Laat ik het anders verwoorden; de Imams die prediken dat ik met kop eerst van een gebouw afgeflikkerd moet worden zijn vrij dat te prediken en worden niet aangepakt/uitgezet. Als ik daarentegen eenzelfde zou verklaren in een buurthuis over moslims dan zat ik morgen nog vast.
remlof Voorschrift Laat ik het anders verwoorden; de Imams die prediken dat ik met kop eerst van een gebouw afgeflikkerd moet worden zijn vrij dat te prediken en worden niet aangepakt/uitgezet. Als ik daarentegen eenzelfde zou verklaren in een buurthuis over moslims dan zat ik morgen nog vast. Die imams zijn dan ook in overtreding en moeten aangepakt worden. Dat gebeurt dan ook.
Linus tsjok En deze van de NOS? https://nos.nl/livestream/2251092-kijk-hier-naar-de-algemene-politieke-beschouwingen.html
remlof Voorschrift Dat gebeurt dan wel in groots geheim want niemand hoort/merkt er wat van Omdat het in de praktijk waarschijnlijk niet zoveel voorkomt als extreemrechts ons wil doen geloven.
Tem Whiskers Het is natuurlijk niet onverwacht dat dit soort partijen die klimaatgedoetjes maar onzin vinden.
Tem Ik vind het brengen van vrijheid net zoiets als de retoriek die Amerika gebruikt wanneer ze het hebben over brengen van democratie.