remlof Reya Het filmpje is inderdaad een hele boeiende bijdrage van De Gelderlander. Verder is er ook nog weinig aan de hand hier.
janneke141 Ok, het gaat er nu wel echt op. Er kwam niet iemand voorbij die haar hondje uitliet, maar het leek eerder op vliegeren.
PolitiekGeaard Mijn ouders hun woonkamer zit als een soort aanbouw aan de rest van de woning vast. Kreeg net een belletje dat het platte dak daar precies boven waar ze zaten er volledig afgewaaid is. Wind kwam eronder en heeft het dak en het isolatiemateriaal meegenomen. Gelukkig hebben ze zelf niets.
Duke In Nederland was er commentaar dat de NS wel wat vroeg aankondigde niet meer te rijden vanmiddag. In België is er nu commentaar dat het besluit te laat kwam. Gelukkig weten we zeker dat het nooit goed is 🤣
Sloggi tsjok Hij ligt nu in mijn achtertuin :’). Morgen om 17u gaat het hier goed regenen, ik ben heel benieuwd wat mijn verzekering voor me gaat betekenen. Ellende.
tsjok Sloggi Wat kut zeg. Hopen dat je alles nog een beetje af kunt dekken morgen, je wil ook niet zo'n bak water in je dakkapel...
PolitiekGeaard Sloggi Sterkte, super kut allemaal. Ik ben het ook wel benieuwd. Zo ver ik kan zien, voor mijn ouders, moet gewoon de opstalverzekering hiervoor opdraaien. Natuurlijk mits de constructie in orde was, maar ja de windsnelheden waren wel uitzonderlijk.