remlof Dit lijkt wel één van de zwaartse orkanen ooit te worden en dan komt ie ook nog eens behoorlijk noordelijk het land binnen. Hoop dat de response van Trump hierop de Republikeinen de overwinning gaat kosten in de midterms.
Whiskers Ik betwijfel of hij het beter gaat doen. Volg Trump al even via AMV en heb er een hard hoofd in..
janneke141 Vandaag in de Volkskrant: de VS is een derdewereldland als het aankomt op natuurrampen. Ze doen niet aan fysieke beschermingsmaatregelen zoals dammen en dijken omdat ze er geen geld aan willen uitgeven, dus alle rampenplannen bestaan vooral uit evacuatie. Succes.
Tem janneke141 Redelijk bizar inderdaad. Ze verwachten echt ontzettende hoeveelheden regen ook. Ongeveer wat hier in 1 jaar valt.
Boze_Appel Het gaat over Charleston heen. Misschien wil God iets zeggen? Ik denk overigens dat de enorme regen en schade daarvan erger zal zijn dan de wind. Weg water uit de kraan met alle ziektes van dien.
remlof Boze_Appel Ik zie een overheid die geen dammen of dijken wil bouwen. En dat is nou net iets waar de markt niet instapt omdat het geen geld oplevert.
LuisInPels Drumpf heeft ook nog eens ladingen geld van FEMA naar ICE gesluisd de afgelopen 2 jaar :')
LuisInPels Kracht wel, maar langzaam en langer op dezelfde plek met al dat wat is nog steeds catastrofaal. Tevens is het oog weer opnieuw gevormd/verstevigd het afgelopen uur...