• Filosofie
  • Het 'Tjezus Kristvs wat een kutzooi'-topic.

Duke is er al navraag gedaan bij de lokale zondagsschool?

• Duke replied to this.

Pompom

dan moet je een gemeente verderop zijn. Is gewoon een Goddeloze bende hier.

Ik dacht “laat ik ook eens iets bij dat hippe Coolblue bestellen” ipv bij bol.com of Mediamarkt zoals ik meestal doe.

Maar waar die laatste twee Postnl of DHL gebruiken voor de bezorging, die wel een aardige indicatie geven van de bezorgtijd zodat je de rest van je zaterdag er nog omheen kan plannen, geeft Coolfuckingblue met hun eigen bezorgdienst “geplande levertijd 07:30 - 22:00”...

Echt, wtf 🤔😤😖

Ben gebeld door Coolblue “er is iets misgegaan, we kunnen helaas vandaag niet bezorgen”.
    Nu wordt het morgen, vooralsnog weer tussen 07:30 en 22:00 uur.

En ik moet maar even bellen als ik het heb ontvangen want “een tegemoetkoming is wel op z’n plaats na dit ingebreke blijven van Coolblue”, alsdus de medewerker. Hmz.

Mijn werkgever stelt voor dat ik ga re-integreren in week 52, tijdens de kerstdagen.

Hoe serieus moet ik die lui nog nemen daar?

Ik was net op het postkantoor, maar daar kun je tegenwoordig kennelijk geen brieven meer versturen.

janneke141

De winterschoonmaak is onderdeel van het re-integratietraject.

Ossu

Bestaan er nog postkantoren dan?

• Ossu replied to this.

Friek Lijkt me dan de ideale week om te starten met reïntegreren. Vakantie houden is immers een belangrijk en omvangrijk deel van je docentschap.

janneke141
            Dan ken je mijn werkgever niet goed, gok ik. Die zou van mij serieus verwachten dat ik acte de présence geef in een lege school en daar ga werken. Maar afijn, mijn werkgever spoort dan ook niet helemaal.

Friek Dan ken je mijn werkgever niet goed, gok ik

'Helemaal niet' lijkt me een betere omschrijving dan 'niet goed', denk ik. Bizar.

Het beste ermee. Zorg dat ze je uitkopen voor een goed bedrag.

janneke141
                Zoiets ben ik inderdaad maar op aan het inzetten. Inmiddels heb ik al meerdere meldingen gedaan bij de Onderwijsinspectie en is het UWV al ingelicht over deze zeer opmerkelijke gang van zaken. Benieuwd hoe zij oordelen.

Dat je auto terug moet naar de garage, maar dat je eerst de ANWB moet hebben en dat je net de hele ochtend rondreed zonder laadkabel in je telefoon, dus dat die net bijna leeg is als je met pech onderweg komt te staan 🤐
                Maar goed, dat was gisteren, is ook goed gekomen en met de auto zal het ook wel goed komen.

Duke In boekwinkels zit vaak een PostNL “service”-punt.

Afijn, je kan, nee, moet tegenwoordig online een boter-kaas-en-eieren-code kopen, die je zelf op de brief schrijft as postzegel. Handig! Want iedereen heeft thuis natuurlijk een postweegschaal staan om te checken hoeveel je moet frankeren.

janneke141 Dat weegt een A0-vel van die kwaliteit, als ze dat weten hoeven ze alleen nog maar uit te rekenen hoeveel A4’tjes er in een A0 passen 😋

Coolblue komt vandaag tussen 16:35 en 17:35 langs. Op de fiets. En tijdens Sparta - Vitesse.
                  Maar goed.