trein Duke Ik gun het Belgische wielrennen werkelijk elk denkbaar ongeluk. Wat een stel droeftoeters bij elkaar zijn dat zeg.
Duke trein Flauw gedoe. Zonder die Belgische wielergekte hadden we nu niet zo’n mooie reeks veldritten gehad.
Duke Vandaag start het seizoen echt met De Omloop. Belooft een mooie koers te worden met veel wind en toppers aan de start. Al zal ik er niks van zien 😄
janneke141 Een of andere onverlaat had besloten de open dag van school te plannen op dezelfde dag als de Omloop. Schandalig natuurlijk, maar net even de samenvatting op Eurosport gekeken. Overal waar hij meedoet wint hij ook hè?
Doedezemaar Dat was echt enorm vermakelijk vanmiddag. Matje met z’n geblesseerde hand maakte het nog spannend. De droeftoeters die achtervolgden gingen pokeren, ja, dan verdien je het ook om te verliezen
Sloggi Doedezemaar Geen seconde voor ze begonnen te pokeren leek VDP op te geven. Onbegrijpelijk wat daar gebeurde.
Duke Geweldige finale inderdaad. Dacht dat het over en uit was maar daarna werd het toch heel spannend.
Doedezemaar Gaan we hier dan maar de koers volgen vandaag? Nog geen tijd gehad om al iets te kijken, straks maar eens de tv aanzetten
Sloggi Doedezemaar Het is wel al in stukken gebroken dus wacht niet te lang! Al zal het wel weer grotendeels bij elkaar komen.
Duke Sloggi Ik moet zo naar een borrel, dus lees het later wel. Al kan ik nu even een stukje kijken en Boogerd is wel een fijne commentator.
Sloggi Pino112 Het is al lang mooi dat ze weer eens samen weg zijn. Maar het zal wel voor Thieu zijn inderdaad.
Doedezemaar Het meest nare aan een overwinning van Lorena Wiebes is een interview in het Engels na afloop