Friek Dames en heren, het hoort hier te gaan over de klasse prestatie van onze Dylan, niet over de airconditioning.
remlof Friek Niks mis met Dylan AirConditioning. https://www.facebook.com/Dylan-AirConditioning-877987662314390/
Doedezemaar Mooie beelden van Italië, veel meer is het op dit moment nog niet. Och jee, Alaphilippe rijdt weer eens lek, da’s wel de sensatie waar we op zitten te wachten hoor
Linus Voor de liefhebbers: Het Critérium du Dauphiné is van woensdag tot en met zondag via een stream te volgen op NOS.nl en via de NOS-app, vanaf 15.15 uur. Zaterdag en zondag is de koers ook te volgen op NPO 1.
Doedezemaar Gewoon op de Belg kijken, veel fijner commentaar. Heb er wel zin in, ik kan altijd prima mijn middagslaapje doen bij wielrennen, zeker als het erg warm weer is, ik mis regelmatig de finish
tsjok Doedezemaar Linus kijkt nog niet naar de Belg als dat de enige zender is waar het wordt uitgezonden 😉
Linus tsjok Zeg je dit nu omdat ik toen niet doorhad dat de Belg de vrouwenwedstrijd uitzond? Maar als het op de NOS is, kijk ik meestal gewoon NOS. Voldoet prima, zowel radio als tv.
Myst Je moet de staatsomroep van een failed state ook niet willen steunen. Ik heb geen TV-abonnement, dus ben afhankelijk van de streams van de NPO. Gaat prima. Commentaar is vaak ook niet nodig, ik heb zelf ogen.
tsjok Linus Zeg je dit nu omdat ik toen niet doorhad dat de Belg de vrouwenwedstrijd uitzond? Jup. Flauw hè.
Linus TVJ is lekker bezig. Tijdens de race kwam trouwens ook het bericht dat WK wielrennen is afgelast. Jammer.