Wielrennen #2
Het wordt de komende dagen een spannende ontknoping. Zeker met de tijdrit aan het eind.
Het is ook niet dat Kelderman nu echt ontploft ofzo. Hij wordt niet op tien minuten gereden.
janneke141 Laten we eerlijk zijn, de koplopers zijn natuurlijk ook niet bepaald klassementstoppers. Je ziet ook dat de achtervolger redelijk snel dichterbij komt.
Dwersdriever Nou, die Gehoehgeohgeohegn Hart fietst er toch aardig overheen tot nu toe.
Sprint wordt zo vitaal
- Edited
Het is wel een waanzinnig seizoen voor Sunweb. Zo veel succes.
in ieder geval weer een keer een Nederlander in de leiderstrui. Na Teunissen vorig jaar in de Tour.
Wat een etappe.
Duke Ik heb erg weinig meegekregen van twee Teams-vergaderingen :-)
Ik heb een paar uurtjes vrij genomen. Moet binnenkort een paar avonden dus dan mag ik compeseren
Na 18 etappes 3 renners binnen 15 seconden, dat zie je ook niet vaak.
janneke141 Denk ook niet zoals ze op Eurosport zeiden dat vandaag de beslissing valt
Terwijl iedereen naar een toffe Giro rit zat te kijken, keek ik naar de wedstrijd Spanje. Was geen zak aan. :') Al gun ik Dan Martin altijd alles en was het goed om Terpstra weer eens vooraan te zien rijden.
Gerucht is trouwens dat ze zondag niet de Tourmalet op mogen. Was natuurlijk te verwachten, maar toch jammer.
Linus zoals de Belgische commentator het treffend zei: de hele etappe was als een lange geeuw. Wat is de Vuelta toch ook altijd saai
- Edited
Ik vind de Vuelta eigenlijk helemaal niet zo saai normaal gesproken en de vorige twee etappes waren prima. Ik denk dat het iets te maken heeft met wat de commentatoren ook zeiden; er ligt minder druk op. Mensen stappen makkelijker af, maar ze durven vaak ook meer. Het is ook de GT waar de meeste teams wel wat jonge renners naar durven te sturen. In mijn opinie is de Tour de saaiste van de drie.
Daarbij werden de renners gisteren bijna vertrappeld door een paar wilde pony's, hartstikke leuk.
heb vooral de slotklim gezien. Die was goed genoeg om vermakelijk te zijn.
Gedoe in de Giro: er stond vandaag een vlakke rit van 258 km op het programma van Morbegno naar Asti. De renners zijn echter in protest gekomen en in reactie daarop heeft de organisatie vlak voor de start (sommige renners stonden blijkbaar al klaar) besloten om de etappe ruim 100 kilometer in te korten. Nu moeten alle renners per bus vervoerd worden van Morbegno naar Como op 150 km van Asti. De start daar staat gepland om 12:30.
Duke Ja, eens. De Giro-organisatie wordt zo geroemd om het parcours doorgaans maar dit is wel een maffe beslissing. Of hoopten ze dat de klassementsrenners een dagje konden bijkomen voor de laatste bergrit morgen?
Ook gek dat dat dan nu halsoverkop vlak voor de start wordt besloten en niet gisteravond of vorige week of zo.