Duke tsjok Begrijpelijk vanuit politiek opzicht, vanuit epidemiologisch oogpunt lijkt het me lastiger te motiveren.
janneke141 Hou deze discussie maar in het covid-topic, kunnen we het hier hebben over de wedstrijden die wel gefietst worden 😛
Linus Morgen begint de Giro en EF zal rijden in deze shirts: Ook hun fiets bevat een plaatje van een eend. Heel bijzonder.
Bolkesteijn Linus Heel lelijk 😄, maar het is weer eens wat anders. Goede keus dus. Het doet mij op de een of andere manier denken aan het spierentijdritpak van Mario Cipollini, dat zal wel door de kleurstelling komen. Overigens vind ik de normale shirts van EF meestal bijzonder fraai.
Myst Nou, na wat een onbeduidende tijdrit had moeten zijn als eerste rit in de Giro hebben een aantal kanshebbers nog heel wat goed te maken.
Linus Ja, wel een beetje een tegenvaller dat de wind zoveel verschil maakt. Nog wel lulliger dan in de verkeerde waaier zitten aangezien het niet eens je eigen schuld is. Hoop trouwens dat er niet iets heel ergs is met Superman Lopez.
Bolkesteijn Linus Hoop trouwens dat er niet iets heel ergs is met Superman Lopez. Wat een pech voor hem dat zo'n stuntelige val gelijk weer een streep door de Giro zet.
Myst Dwersdriever Dat kan wel, maar daar moet je een abonnement voor afsluiten. Niet dat ik nou zo'n enorme krent ben, maar 7 euro voor een maandje vind ik wel wat veel. Wil alleen maar de koers kijken, verder hoef ik niks van die zender.
remlof Myst Ik betaal regelmatig 6 euro om een F1 GP van een paar uur te zien. Vroeger gaf ik dat per dag aan sigaretten uit :')
Bolkesteijn UCI bestraft eendenuitrusting EF Pro Cycling met fikse boete De eendentenues bij EF Pro Cycling hebben heel wat aandacht naar zich toe getrokken. Maar het leverde het team ook een boete van 500 Zwitserse frank per renner voor "het niet dragen van de gepaste tenue op de ploegenvoorstelling". Ojee, de druiven zijn weer zuur bij de UCI. 🙄
Bolkesteijn Overigens, Mathieu van der Poel heeft de BinckBank Tour gewonnen na een indrukwekkende solo van 50 kilometer. Hij bleef daarbij een eensgezind achtervolgende top drie van het klassement voor. Met het tijdverschil aan de streep en de bonificatieseconden wist hij daarmee vanaf plaats vijf in het algemeen klassement toch nog de eindwinst te pakken.
Duke Bolkesteijn Blijft toch ook een zeldzame klasbak. Dit kon wel eens een mooie en bijzondere strijd worden in de klassiekers.