Koers stilgelegd vanwege demonstranten op de weg... Gelukkig hebben ze geen trekkers.

tsjok

F1 zijn de echte uitstoters, hopelijk volgend jaar trekkers bij Zandvoort.

tsjok

Nee, vastgeplakt aan het asfalt. Wel creatief 🤣

Je kunt Jumbo in elk geval niet verwijten dat ze het niet proberen vandaag.

Pogacar is toch niet helemaal onoverwinnelijk.

• Myst replied to this.

"Ik klok hem op 1:30", hoorde ik ze net zeggen. Denk dat ze iets aan die horloges moeten gaan doen.

Ik moet zo maar eens kijken wat ik nog kan terugkijken, want het klinkt echt fantastisch.
      Ook wel opvallend dat Bardet tweede staat. Dat hele DSM is amper gezien geweest deze tour.

Mooiste etappe in heel lange tijd. Wow. Zo bijzonder.

Gert-Jan Theunisse was net even tijdens de uitzending in beeld via facetime. Mijn hemel, wat ziet die er slecht uit. Ik weet wel dat hij al jaren kwakkelt met zijn gezondheid maar als je hem ziet geef je hem echt niet tot het eind van het jaar. Het gesprek kreeg daardoor ook een hele gekke lading; hij wilde er geen vragen over beantwoorden en het afscheid aan het eind leek heel definitief.

Mooie etappe weer vandaag.

Er wordt voor gereden dit jaar. Dat is ook wel eens anders geweest in de afgelopen jaren, waar vooral heel veel ploegen defensief bezig waren en de aanvallen van wat kleine Franse ploegjes moesten komen.

• Duke replied to this.

janneke141

Inderdaad. En ik heb niet zoveel met een Matthews maar dit was meer dan verdiend, op een erg mooie manier gewonnen. En voor het klassement begon de dag met chaos en was er aan het eind ook nog even strijd. De voorspelbaarheid van de Tour is gelukkig minder groot dan we gewend waren.

Friek rare mensen bij deze sport, denk dat we de boel maar moeten verbieden.