Sloggi trein Mij lijkt die dwangsom me nog de minste van alle zorgen. Met deze uitspraak in de hand komt de vergunningverlening nog meer stil te liggen lijkt me zo.
janneke141 Sloggi Als je als starter hoopt dat je nog ooit aan een huis kan komen dan is dit niet wat je wil horen, nee.
Sloggi janneke141 Ook zonder stikstofproblemen gaan er niet ineens meer betaalbare starterskoopwoningen en sociale huurwoningen gebouwd worden, dus dat valt wel mee denk ik zo.
janneke141 Sloggi Maar het zal nog moeilijker, zo niet onmogelijk worden om bouwvergunningen rond te krijgen voor nieuwe woonprojecten. En zo lang de woningvoorraad niet stevig omhoog gaat, zullen zelfs de meest afgelegen en afgeleefde panden nog de hoofdprijs kosten.
sigme Sloggi Ja, ik denk ook dat Wilders en BBB en FvD dat duidelijk zullen uitdragen op de haatzaaimedia; dat deze vérstrekkende uitspraak van de rechter niet het zoveelste bewijs is van de ondemocratische machtsgreep van de D666eliterechters en consorten.
Sloggi sigme Nu heeft deze coalitie zónder BBB maar liefst 81 zetels in de TK... dus dan rijst bij mij de vraag: waarom niet zonder BBB?
Friek Het is de schuld van de algemeenbelangacties van procedeervehikels zoals Greenpeace en MOB. Dergelijke privileges passen niet in een fatsoenlijke rechtsstaat.
Sloggi trein Ook daar geldt de vertrouwensregel. En er blijken best wat partijen bereid te praten met deze coalitie, tot mijn grote teleurstelling. De volgende PS-verkiezingen zijn pas over twee jaar, dat is ook weer jammer.
tsjok Sloggi BBB met 16 zetels is niet te vervangen, voor rechts beleid in elk geval. CDA, SGP, JA21, FvD hebben er samen 13, en dan moet je ze dus allemaal meekrijgen.
Sloggi tsjok Zijn er al genoeg BBB'ers vertrokken uit de PS? Dan kan de EK worden ontbonden zodat BBB minder zetels overhoudt 😛.