Nou, maak er een eind aan Truss.

Zal je zien dat straks BoJo weer PM wordt omdat ie de enige is waarmee de conservatieven nog een kans maken bij de volgende verkiezingen.

remlof

Ben daar ook wel een beetje bang voor. En al die mensen weer op de elitaire mafkees stemmen natuurlijk, want hij is zo lekker normaal en grappig.

Haha. Het waren zes fantastische weken.

Nou, dat was weer lachen met Liz.

Mag zij nu ook haar vriendjes tot lord of lady bombarderen en naar het Hogerhuis sturen?

Maar gaan ze nu opnieuw naar de stembus, of mogen de conservatieve bejaarden opnieuw onderling uitmaken wie het nieuwe slachtoffer wordt?

Ding dong, the witch is dead.

Sloggi Ik heb geen flauw idee, dat Britse systeem blijft me namelijk verbazen. Maar op basis van jouw reactie zal het dus wel de tweede optie zijn.

janneke141 Nee de Tories blijven gewoon aan de macht, maar gaan weer een eigen herverkiezingsfeestje organiseren.

mono Sunak en Mordaunt worden genoemd als mogelijke opvolgers, en zelfs een terugkeer van Johnson (nu of later) wordt niet uitgesloten.

Als Johnson weer in beeld is, waarom May dan niet? Lijkt mij eigenlijk de enige keuze die voor enige stabiliteit kan zorgen zonder verkiezingen uit te schrijven. Maar ik weet niet goed hoe de hazen intern lopen..