Reya tsjok Ondertussen lijkt praktisch het hele kabinet zich tegen hem gekeerd te hebben dus het is een kwestie van dagen zo niet uren.
Reya tsjok Overigens gaat de regelwijziging waardoor er een nieuwe vertrouwensstemming zou komen voorlopig nog niet door. Zou een aantal dagen kunnen doorgaan waarin Johnson formeel nog PM is maar hij geen enkele steun meer heeft.
tsjok Reya Je zou toch zeggen dat je dan gewoon de eer aan jezelf houdt. Wie wil er nou zo behandeld worden door zijn eigen partij. May eindigde ook al zo sneu.
Reya Hehe, hij zit er nog steeds. Ondertussen hebben al zo'n 50 frontbenchers ontslag genomen, heeft Johnson Gove ontslagen en zijn twee andere cabinet ministers opgestapt.
Friek Reya Doorgaan tot het bittere einde. Ze zullen hem met een helikopter er moeten uittakelen. Eerst echter losmaken van de stoel waarop hij zich heeft vast laten binden. Overigens stel ik me bij de aftocht van Rutte soortgelijke scenario’s voor.
remlof https://news.sky.com/story/politics-live-updates-boris-johnson-refuses-to-resign-but-can-he-survive-amid-cabinet-resignations-12593360 Gisteravond laat stond de teller van opgestapte kabinetsleden al op 42. Ondertussen zijn het er 49. Het kan haast niet anders of vandaag is de laatste dag van Boris Johnson als Prime Minister.
Reya remlof Het kan haast niet anders of vandaag is de laatste dag van Boris Johnson als Prime Minister. Dit heb ik eerder gehoord.
remlof Reya Maar aan het eind van vandaag heeft ie geen kabinet meer over, dat maakt blijven zitten wel heel erg lastig.
remlof Liz Truss (BuZa) en Piti Patel (internationale samenwerking) lijken alleen maar aan te blijven vanwege de verantwoordelijkheden die ze net op zich hebben genomen voor de veiligheid van het land.