SureD1 De LibDems gaan deze deal in ieder geval niet steunen. En geen enkele brexit-deal. Ze willen gewoon dat het VK in de EU blijft.

remlof Om nou gelijk te gaan emigreren op basis van 'foreign affairs' vind ik ook nogal wat. Als je daar prima en lekker woont, werkt en al je vrienden en kennissen hebt, dan is zo'n status natuurlijk een uitkomst. Zo'n uittreding is wel een stuk heftiger als migrant op basis van Schengen dan voor een gemiddelde Nederlander aan de zijlijn. Je kunt natuurlijk helemaal hals over kop vertrekken naar een ander land, maar dan moet je ook alles weer opnieuw opbouwen.

PolitiekGeaard Ach, dat heb ik al een paar keer gedaan, dus misschien sta ik daar wat anders in.

tsjok changed the title to Brexit #5 - T minus 15 dagen .

remlof Je bent al meerdere keren geëmigreerd op basis van buitenlandpolitiek?

tsjok Nee, maar wel behoorlijk hals over kop. Van Nederland naar Italië, van Italië naar Nederland, van Nederland naar Engeland, van Engeland naar Italië en van Italië naar Nederland.

Er wordt al twee dagen druk onderhandeld, maar CNN meldt nu:

Brexit deal "unlikely" to be reached tonight, government source
        A Brexit agreement “feels unlikely” to be reached on Wednesday during crunch talks between UK and EU negotiators, a government source has told CNN.

The source says 10 Downing St is “guiding operationally not to expect anything tonight.”

https://cnn.it/35FAY0j

remlof Ik heb nog steeds het gevoel dat het een uitgebreide versie is van “passing the hot potato” Elk geitenpad moet bewandeld worden...

SureD1 Uiteraard. En als er straks iets uitkomt zal het waarschijnlijk heel erg op de oorspronkelijke backstop uit het originele Withdrawal Agreement lijken :')

En dan nog is het maar de vraag of het door het Lagerhuis komt...

Zo positief als de berichtgeving hier is, zo negatief is ie op dat rare eiland, valt mij op.

tsjok changed the title to Brexit #5 - T minus 14 dagen .

Er is een akkoord!

Zoals ik al had voorspeld....op het laatste moment komt het toch tot een oplossing.