Bolkesteijn remlof Eieren, milkshakes, taarten, beetje kinderachtig allemaal. En ergens ook wel intimiderend voor de politicus in die het betreft.
remlof Vanavond in Nieuwsuur trouwens een debat tussen de twee belangrijkste Spitzenkandidaten, Manfred Weber en Frans Timmermans. https://nos.nl/nieuwsuur/artikel/2285507-de-uitzending-van-20-mei.html
Dwersdriever Ossu Wie het betreft, vind ik niet zo interessant. Politici bekogelen met rotzooi is ongewenst.
Ossu Dwersdriever Ach kom, het is nog niet eens een spreekwoordelijke rotte tomaat, maar een duur hipsterdrankje.
remlof Bolkesteijn Farage is dan ook zo ongeveer de kinderachtigste politicus die ik ken. Die bovendien een heel volk in de verdoemenis stort met z'n leugens. Die heeft best een milkshake tegen z'n pak verdiend.
remlof Bolkesteijn Dat is de manier waarop Farage politiek bedrijft ook niet. En dat is veel gevaarlijker dan het gooien met een milkshake.
Bolkesteijn remlof Dan kunnen we heel wat milkshakes aan gaan rukken om alle politici te bekogelen die de Euro hebben opgetuigd en de Verdrag van Lissabon er doorheen gejast hebben. Fraai hoor, Helmut Kohls grafzerk met een milkshake bekogelen.
Bolkesteijn remlof Het moedwillig slechte ontwerp van de Euro heeft tientallen miljoenen mensen in Zuid-Europa in armoede gestort. Om maar eens wat te noemen. En natuurlijk de wijze waarop men de democratie heeft misleidt.
remlof Je weet dat ik persoonlijk nog graag een keer over het graf van die mongool van een Pim Fortuyn heen zou zeiken ☺️