Molurus Vooral die compleet ongegeneerde referentie naar het Madagaskarplan van de Nazis. Daar gaan mijn haren toch wel overeind staan.
tsjok Drietebuul Zoiets zeggen maakt toch elk inhoudelijk debat zinloos. Wat een kolder. "Het ergste wat er ooit is gebeurd in Rwanda was de release van de Ketchup Song in 2002"
Ossu Friek De Mandelabrug in Zoetermeer: Deze zou op de UNESCO-wereldergoedlijst moeten. Een contemporaine, vrolijke herinterpretatie van klassiekers zoals de kassen van de beroemde botanische tuin in Curitiba:
tsjok Politici en oud-politici van vele politieke kleuren reageren woedend op de jongste provocatie van Forum voor Democratie. Met de oproep om van 5 mei een demonstratie tegen het coronabeleid te maken, verspreidt de partij van Thierry Baudet een giftige, trieste en walgelijke boodschap, concluderen de regeringspartijen en de linkse oppositie eensgezind. [..] Baudet zelf sprak maandag op Twitter van een ‘hypocriete’ reactie van de andere partijen. ‘Al decennia politiseren onze tegenstanders de Oorlog om massale immigratie, Europese machtsfantasieën en moderne kunst te pushen. Nu zeggen wij: zullen we op 5 mei ook even stilstaan bij de vrijheden die we in 2020/2021 zijn kwijtgeraakt? Dat zou niet mogen? Wat een hypocrisie.’ Tegenstanders van Baudet politiseren de Oorlog om moderne kunst te pushen. Dit verzin je niet.
janneke141 tsjok Misschien wordt het tijd dat we hem tegen zichzelf in bescherming gaan nemen. Dit gaat natuurlijk echt niet meer beter worden.
Reya tsjok Tegenstanders van Baudet politiseren de Oorlog om moderne kunst te pushen. Thierry als hij moderne kunst ziet:
Dwersdriever Voor Baudet is moderne kunst vermoedelijk alles na 1800, dus ook avangardisme en het Dadaïsme.
Pompom Zolang het er niet uitziet als Hollandsche meesters of Romeinse architectuur is het geen kunst. 🤢
Dwersdriever Pompom Ik was ooit op de afdeling moderne kunst in het Vaticaan. Daar liep echt geen toerist rond verder. Eigenlijk überhaupt niemand.
tsjok Dwersdriever De Vaticaanse musea zijn voor pakweg 90% van de toeristen ook wel een soort onhandig lange gang op weg naar de Sixtijnse kapel.
Ossu Over kunst in het Vaticaan gesproken, wel opvallend dat ze bij alle Romeinse standbeelden later een gebeeldhouwd blaadje voor de mannen hun piemels hebben geplakt.
tsjok Ossu Door Paus Paulus de vierde. Die heeft mensen het hele vaticaan door laten gaan om alle geslachtsdelen van beelden te verwijderen en er vijgen overheen te plakken ergens in de zestiende eeuw.
Reya Dit was trouwens ook wel een mooi staaltje moderne kunst. Verdient een prominente plek in het Kamergebouw.
Drietebuul Reya Hallo, wil je deze afbeelding van mijn oom even verwijderen? Fjotolf is erg op zijn privacy gesteld.
Reya Drietebuul Hallo, wil je deze afbeelding van mijn oom even verwijderen? Je hoeft je ook weer niet zo voor je oom te schamen, hij was bijvoorbeeld erg aardig tegen honden: