Dwersdriever Ik snap niet helemaal wat je nu aan het doen bent in dit topic eigenlijk.
Het gaat hier om een vrij extreme rechtse partij (FvD) die ontelbaar vaak aangetoond heeft niets op te hebben met de mainstream journalistiek (dat woord gebruik ik niet in negatieve zin). Jij stelt eerst dat dat voor alle extremen geldt en begint daarna over links. Daarbij stel je dat er in Nederland een verleden en heden is met gewelddadig links-extremisme, met een bron waar zeker dat heden eigenlijk gewoon niet uit blijkt. Dan doe je gepikeerd, vertrek je, kom je een dag later terug met een uiteenzetting over zaken die tientallen jaren geleden zijn gebeurd en een rapport met enkele recentere voorbeelden (waarbij bijvoorbeeld 'naming en shaming' als geweld wordt beschouwd). En dan reageer je ook nog soort van verbaast dat mensen je punt niet helemaal snappen?
Ja, er is inderdaad enig links-extremisme in Nederland. Ik ben het ook niet eens met Molurus' stelling voor zover hij bedoelt dat dat geheel niet zou bestaan. Tegelijkertijd snap ik ook echt niet wat je hiermee wil bereiken in het FvD-topic.