janneke141 Nou ja, zijn eveneens doorgesnoven achterban slikt dit voor zoete koek, en als het dan uiteindelijk toch niet gebeurt dan kan hij daar Rutte en Kaag de schuld van geven. Werkt altijd.
janneke141 Overigens ben ik ook wel benieuwd wat Rutte en Kaag tot zich genomen hebben voorafgaand aan het gesprek met Baudet 🤣
Sloggi janneke141 Een flinke borrel is wel aan te bevelen voor, tijdens én na een gesprek met zo'n flapdrol.
remlof Ik vermoed dat ie het uitfaseren van cash heeft geïnterpreteerd als "de ontvlechting van de euro" :')
Duke remlof Onzin natuurlijk, de maanlandingen zijn in scène gezet, dat kunnen we dus helemaal niet weten.
remlof https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/onderzoek-fvd-politici-geven-antisemitische-twitter-accounts-groter-bereik~b0bdc39f/ Meer dan 10 procent van de Twitter-activiteit van de onderzochte FvD-politici bestond uit het liken en retweeten van ‘diffuus antisemitische’ accounts. Bij de PVV ligt dit op 2 procent, bij de algehele steekproef op minder dan 1 procent en bij alle andere partijen op nul. Tsja.
Duke remlof Matig in elkaar geknupt hutje. Kunnen mijn scouts van een jaar of twaalf een stuk strakker.