Dwersdriever Drietebuul Breek me de bek niet open. Ik zou overigens achterlangs rijden via Groesbeek.
remlof Friek Aldus ChristenUnie-lid Beatrice de Graaf. Wat een mafklapster, effe olie op het vuur gooien vlak voor verkiezingen. Dom mens.
Tem RTL nieuws houdt een live-blog bij voor alle ontwikkelingen. :') Die gast is nu toch gearresteerd, moet het weer helemaal uitgemolken worden, man man man.
janneke141 Tem Ik wil graag nog weten wat Mark Rutte, Henk Westbroek, Johan Derksen, Ali B. en groenteboer Joop van dit nieuws vinden. Welke zender moet ik hebben?
Helsinki Tem De meeste nieuws outlets hebben een liveblog online. Er is net nog een persco geweest van Rutte, niet zo raar dat ze nog live zijn. Zal langzaamaan wel afnemen.
Drietebuul Tem Ja, nu begint het feest pas! Motieven zoeken, kijken waar instanties fouten hebben gemaakt, en dan een reconstructie, na een paar jaar nog een human-interest itempje over hoe deze aanslag invloed heeft gehad op mensenlevens en zo. Zo gaat dat.
Tem janneke141 Nou, er zitten legio FvD fans handenwrijvend klaar om de mening van Gijpie en Derksen hierover te horen ben ik bang.
tsjok Drietebuul Is al gevonden hoorde ik. De beste man heeft namelijk een strafblad en is recent veroordeeld en voor de journalist was het 'totaal onduidelijk' waarom hij op vrije voeten was.
Tem Zal me niets verbazen als het net zo'n mongool is die een aantal maanden geleden hier een meisje op school heeft doodgeschoten.