Reya tsjok Nog liever gewoon alleen maar die nep stadion geluiden dan dat nep-spaanse ge-gollllll of half racistische oninteressante uitwijdingen over de nicht van de zus van de oom van de eigenaar van de favoriete kroeg van de linksbuiten. Past prima bij het F1-publiek zo te lezen.
remlof janneke141 Wat een lelijk circuit inderdaad. Alsof alles daarbuiten een gevangenis is, met die hekken.
tsjok En daar is de eerste rode vlag van het weekend - FP2 wordt gestaakt na een harde crash van Leclerc.
Sloggi Er ligt ook veel nieuw asfalt las ik, dat lijkt me niet bevorderlijk voor de grip. Kun je er wel een beetje inhalen?
tsjok Sloggi De hele baan is nieuw. En vies, trouwens. Veel zand ook. Inhalen wordt denk ik lastig omdat het overal zo smal is. Zijn ook niet super veel verschillende lijnen in de bochten. Wel zoals gezegd drie DRS-zones, dus dat compenseert wat.
remlof Sloggi Hij moet zich melden bij de wedstrijdleiding om 7 uur, dat is het moment dat de kwalificatie stopt. Lijkt me schier onmogelijk.
tsjok Sloggi Hij kan toch starten zonder gridstraf (er werd gevreesd voor de versnellingsbak). Hoop dat het geen herhaling wordt van Leclerc in Monaco die toen uitviel na een soortgelijke crash in de kwalificatie. Zie het somber in voor Max. Hamilton rijdt zo vanaf pole weer weg naar de finish en dan komt alles aan op volgende week terwijl Mercedes veel betere papieren heeft.
Sloggi Safety car, Hamilton gaat naar binnen en Bottas gaat even lekker extra traag rijden om Hamilton een paar seconden extra te geven :').
Reya Coalitie onder leiding van Saudi's voert luchtaanvallen en offensief Jemen op Ondertussen lekker op de tribune chillen.
tsjok tsjok Ik voorspel chaos voor zondag. Eén iemand hoedt zich maar te verremmen en je hebt al bijna een rode rood. 🙄
Sloggi tsjok Mooi toch. Mercedes (/Bottas) is mega onsportief en nu profiteert Verstappen van de rode vlag. #karma
Reya Sloggi Uit protest kijk ik het op een stream in plaats van een betaald abonnement. Zozo, dat verdient wel een lintje.