remlof tsjok Dergelijk negativisme laat ik aan onrendabelen met gele hesjes. En het is ook een nogal voorbarige conclusie. Ik vind het gewoon leuk dat Nederland zeer waarschijnlijk weer een F1 GP krijgt.
Duke Zotte geldverspilling. Maar er zijn vast veel onrendabelen erg gelukkig mee. Vooral onder de gele hesjes zullen zich veel liefhebbers bevinden.
janneke141 Duke Waar commerciële partijen hun geld aan verspillen zal me eerlijk gezegd een rotzorg zijn. Zo lang er maar geen gemeenschapsgeld in gaat zitten.
Duke janneke141 eens maar dat gaat natuurlijk niet gebeuren. Hier gaat de belastingbetaler flink aan bijdragen.
GSbrder Zandvoort F1-klaar maken is alsof je een WK-stadion bouwt voor een paar potjes. Ik kijk naar Qatar, maar blijkbaar wil Qatar aan de Noordzee ook wel lappen.
remlof GSbrder Het is minstens vijf seizoenen hè? Met grote kans op verlenging van het contract. Plus veel extra publiciteit.
GSbrder remlof vijf GPs, dat klinkt alsnog karig. Waar is die publiciteit goed voor? Nederland/Zandvoort/Noord-Holland?
remlof GSbrder Voor het toerisme en in het bijzonder voor Zandvoort. Eén van de redenen dat men Zandvoort wil boven Assen is dat de rijken der wereld dan gezellig met hun jachten kunnen komen..
GSbrder Duke hosts betalen zo'n $30M per weekend, begreep ik van Liberty Media. Kan je ook in de begroting van FC Twente stoppen.
Luda Duke Ik zie een soort biathlon wel zitten. Na elk rondje alle coureurs uit de auto, rennen naar het dartbord en drie pijlen gooien, het aantal punten wordt als seconden in mindering gebracht op je eindtijd. En dat dan in Ahoy ofzo.
Duke remlof neuh, juist die groep heeft goed geld over voor dit soort hobby’s. Al die pay-TV aanbieders richten hun marketing bijvoorbeeld ook specifiek op volkswijken.