Hamlapjes Wat een kutslot, Max eigenlijk nog bestolen van een podium, ging je een keer een spectaculair slot krijgen, doen ze dit.
tsjok Hamlapjes Wat gebeurde er nou met de beide Renaults? Bizar. Verder sneu voor Leclerc en afgezien daarvan niet zo'n boeiende race.
Whiskers tsjok MGU-K van Ricciardo zou het begeven hebben. Bij Hulk heb ik nog geen oorzaak gehoord: https://www.gptoday.net/nl/nieuws/f1/246337/late-uitvalbeurt-in-bahrein-bittere-pil-voor-sterk-rijdende-huelkenberg
Hamlapjes tsjok Denk dat we langzaamaan al wel kunnen stellen dat Renault op dezelfde voet verder gaat als voorgaande jaren. Vooralsnog lijkt de overstap van RBR naar Honda qua betrouwbaarheid wel een goede te zijn.
Porta Whiskers Ook MGU-K volgens Olav cs. https://www.grandprixradio.nl/2019/04/01/ricciardo-trekt-boetekleed-aan-voor-incident-met-hulkenberg/
remlof Het gerucht zoemt rond dat Zandvoort vanaf volgend jaar vijf jaar de eerste Europese GP van het seizoen gaat organiseren, begin mei.
tsjok remlof Ik lees vooral veel reacties dat het een hele saaie race gaat worden omdat het circuit te smal is om in te halen voor moderne F1-auto's. Een soort Monaco zonder muren.
remlof tsjok Dergelijk negativisme laat ik aan onrendabelen met gele hesjes. En het is ook een nogal voorbarige conclusie. Ik vind het gewoon leuk dat Nederland zeer waarschijnlijk weer een F1 GP krijgt.
Porta tsjok Dat zou Assen ook zijn. Ik vind het waardeloos. Q3 is de feitelijke race dan. Racen draait om inhalen als je sneller bent, waanzin als dat zowat niet kan. Van zulke circuits staan er al teveel op de kalender. Ik wil een race zien, geen optocht.
Duke Zotte geldverspilling. Maar er zijn vast veel onrendabelen erg gelukkig mee. Vooral onder de gele hesjes zullen zich veel liefhebbers bevinden.
janneke141 Duke Waar commerciële partijen hun geld aan verspillen zal me eerlijk gezegd een rotzorg zijn. Zo lang er maar geen gemeenschapsgeld in gaat zitten.
Duke janneke141 eens maar dat gaat natuurlijk niet gebeuren. Hier gaat de belastingbetaler flink aan bijdragen.
GSbrder Zandvoort F1-klaar maken is alsof je een WK-stadion bouwt voor een paar potjes. Ik kijk naar Qatar, maar blijkbaar wil Qatar aan de Noordzee ook wel lappen.
remlof GSbrder Het is minstens vijf seizoenen hè? Met grote kans op verlenging van het contract. Plus veel extra publiciteit.
GSbrder remlof vijf GPs, dat klinkt alsnog karig. Waar is die publiciteit goed voor? Nederland/Zandvoort/Noord-Holland?
remlof GSbrder Voor het toerisme en in het bijzonder voor Zandvoort. Eén van de redenen dat men Zandvoort wil boven Assen is dat de rijken der wereld dan gezellig met hun jachten kunnen komen..