remlof
Mwah, 5 overwinningen op rij voor RBR en Max die krap één #1-klassering aan voorsprong heeft en we hebben meer concurrentie nodig na 7 jaar Mercedes-dominantie? Nee hoor, van mij mag RBR dit jaar Mercedes wel even alle hoeken van de kamer laten zien, en dan hopelijk volgend jaar gewoon wat meer level playing field waar een team of 3 á 4 kans maakt op het kampioenschap. Norris deed het nu leuk, en ik vind het altijd mooi om iemand ZONDER Mercedes of RBR petje op het podium te zien staan.
Overigens kan het stuivertje qua Russell beide kanten op vallen (duh). Ik meen dat Hamilton geroepen had dat hij Bottas prima op z'n plek vond zitten, en das ergens wel logisch natuurlijk. Bottas heeft na 4,5 seizoen en bijna 100 races rondrijden in met afstand de beste auto van het veld welgeteld 9 races gewonnen. Hamilton weet dat hij he-le-maal niks te vrezen heeft van Bottas en hij normaliter na een race of wat alweer in dienst van het team/Hamilton moet rijden. Met een jonge hond als Russell er naast die zich wil bewijzen is het afbreukrisico voor Hamilton wel wat groter. Vraag is natuurlijk een beetje wat Toto wil, en das altijd lastig aangezien die man 23 petten op heeft dus je nooit weet of ie nou lult als aandeelhouder van Williams, teambaas van Mercedes, of zaakwaarnemer van Russell én Bottas. Ik zou zeggen; laat Russell doorstromen en laat ze maar knokken samen, kans bestaat dat als hij nu de stap niet kan maken hij helemaal weg is bij Mercedes, al zijn de stoeltjes bij de topteams volgend jaar schaars.