tsjok janneke141 Ja. Moet 40 rondes mee kunnen gaan en hij was pas 30-35 ronden oud waarvan een aanzienlijk deel achter SC. Tel daarbij dat Stroll op exact dezelfde manier óók een klapband kreeg in dezelfde band op dezelfde plek en het lijkt heel erg op een constructiefout.
remlof janneke141 Er was geen enkele indicatie dat de banden het niet zouden redden. Maar toen ze vlak voor de crash de status van Perez' z'n banden lieten zien met de achterbanden allebei op 10% dacht ik wel even: als dat maar goed gaat. En vlak daarna klapte de linksachter van Max.
tsjok En zowel Stroll als Verstappen heeft echt enorme mazzel dat er niemand achter ze reed. Dit kan echt een catastrofaal ongeluk zijn anders.
mono Nou, hopen dat Perez hem gewoon binnenhengelt. Zonde voor RB dit hoor. Die moeten die seizoen toch echt maximaliseren op circuits waar ze de bovenliggende partij zijn.
LuisInPels tsjok Ik had ook zoiets van 'ja, laat maar, Hamilton gaat Checo voorbij en blaaaaaaaat' Fijn dat Sir Lewis graag een spannend kampioenschap wil en het gewoon even gebotteld heeft!
remlof Verstappen op pole morgen. P2 Hamilton, P3 Botas, P4 Perez. En geen EK-match tegelijkertijd met de race morgen, want de laatste ronde van de groepsfase begint.
Chewie Dacht altijd dat via de Ziggo Go app kijken wel iets vertraging zou hebben maar kwam er vanmiddag achter dat het ruim een kwartier is. Had een klusje in de keuken en keek ik via de app en chromecast naar Q1, toen ik klaar was zat Q1 er ook bijna op, bij het aanzetten van de tv in de woonkamer via het normale signaal was daar nog 4 minuten over van Q2.
janneke141 De fanfare moet wel nog even oefenen. Ik neem aan dat op Zandvoort Kleintje Pils het Wilhelmus komt toeteren.