mono Hamilton een zeer matige coureur is die toevallig in een superieure auto zat, maar finaal om de oren zou worden gereden door Verstappen als die ook maar in een enigszins gelijkwaardige auto zou zitten.
Ik zou niet zeggen dat hij matig is, maar hij heeft wel altijd het geluk gehad in een opkomend team te hebben gezeten waarbij hij het talent dat hij heeft heeft kunnen benutten, ook om de teams verder te helpen; het is geen one-man-band.
Hij is zeker bovengemiddeld, anders word je ook met de beste auto geen 7 keer wereldkampioen, zie Bottas en Rosberg, MAAR, en er is een grote maar, ik denk dat er een hoop aan dat 'geluk' van de beste auto en resources ligt (en ja, nog steeds met zijn input!). En dan ook nog eens een auto die het het beste in clean air doet.
Daarom denk ik ook dat Bottas gisteren vanaf zo'n start (los van de condities gisteren, in eerdere races heeft hij ook laten zien dat inhalen met die auto moeilijk(er) is) amper wat goed kon maken, en dat Hamilton ook bij een snellere auto (i.e. Red Bull) meer moeite had gehad met inhalen. Zie hoe lang hij eigenlijk nog achter Lando zat. Zoals je al zei, de Britse pers deed alsof hij Verstappen zo voorbij had gevlogen. Nou, succes!