Loveless Tjah als je vervolgens Mick ziet lijkt die Haas (zoals verwacht) wel een enorme schijtwagen.
tsjok Loveless Ja, als je op 16 seconden wordt gereden door Latifi in een Williams is dat geen goed teken.
Sloggi Ik ben een schaamteloze successupporter en heb geen verstand van tactiek. Hoe gaat Verstappen de eerste plek heroveren?
tsjok Sloggi De tactiek waar ze op mikken is een undercut, wat wil zeggen dat je zo dicht mogelijk bij hem rijdt en dan ofwel iets eerder naar binnen gaan of iets later. In die korte tijd kun je een paar seconden winnen zodat je na beide stops vóór Ham rijdt.
tsjok Sloggi Dat is tegenwoordig heel erg moeilijk. De auto's zijn zo breed en veroorzaken zo veel turbulentie dat je nauwelijks goed een voorganger kunt volgen. Er wordt bijna alleen nog maar ingehaald met DRS op de rechte stukken.
Sloggi tsjok Gaat dat volgend jaar echt veranderen, met die grote regelwijzigingen? Of zijn de grote teams daar uiteindelijk toch voor gaan liggen.
tsjok Sloggi De regels gaan na dit seizoen wel heel erg radicaal veranderen, maar ik weet/begrijp daar niet genoeg van om te voorspellen of dat inhalen gaat bevorderen.
tsjok Nou, Ham is naar binnen. Ver heeft nu 15 sec voorsprong, als dat er meer dan 21 zijn kan hij ook pitten en op de eerste plek terugkomen.
Loveless tsjok dat zal niet de tactiek zijn lijkt me. Ik denk vergat dat ze juist nu nog even buiten blijven en dan op verse banden het gat snel hopen te dichten, zeker na de blunder bij Bottas