Ja dit loopt al een tijdje, het filmpje heb ik alleen de geblurde variant van op Reddit gezien, maar volgens mij kneep hij een of ander instapoppetje in d'r borsten in een rijdende auto (zij zat achterin, hij zat in de bijrijdersstoel). Zij heeft daarna gezegd dat het allemaal prima was, maar dat is geloof ik later ook weer verwijderd (net als zijn excuses).
Hij neemt geloof ik 20 mio aan sponsorgeld mee, dus ik moet nog zien dat Haas hem er daadwerkelijk uitgooit. Ik zal hem iig niet missen, vooral door de acties die @LuisInPels beschrijft, zo iemand hoort imho niet in F1. Borstenknijpgate wordt vooral nu aangegrepen op Twitter om flink wat druk te genereren (#WeSayNoToMazepin), en Mazepin weet nu ook hoe het is om voor een Amerikaans team te rijden, die kunnen niet anders dan dit wel serieus nemen. Naar verluidt willen bepaalde sponsoren niet met Haas verder als ze hem laten zitten, maar dat zal dus ook betekenen dat als hij gaat ze de sponsoren (en de centjes) die hij meenam (uralkali & uralchem) kwijt zijn.
Gunther zal wat extra grijze haartjes van deze fucking wanker krijgen 😃