Loveless Wat een comedy capers waren die pitstops zeg. Benieuwd of nu alles goed is of ze nog een straf krijgen
janneke141 janneke141 Russell rijdt er nu wel lekker doorheen hoor En weer terug op bekend terrein, P15 nu. Wat een pech.
Loveless mono ja, het leek een saaie race te worden maar het werd nog spannend. Max zal erg chagrijnig zijn, hij had hier optimaal van kunnen profiteren natuurlijk, en echt dikke punten kunnen pakken in het gevecht om de 2e plek in het WDC
tsjok Loveless Omdat het een mega goede coureur is die volgend jaar niet eens mee mag doen. Russel is een jonge hond in de talentpool van Mercedes, die komt er wel.
Loveless tsjok Da's een goed punt ja, al had ik het vandaag echt Russell wel gegund, hij deed zelf zo weinig fout (en veel goed). Ben benieuwd wat dit betekent voor Perez en RBR, Albon wist ook niet te imponeren dit weekend.
tsjok Loveless Nou ja, het was inderdaad wel heel erg zuur. Hij reed goed (veel beter dan Bottas!) en dan zo genaaid worden door fouten van het team...
Loveless Overigens is Russell nog wel 'under Investigation' voor dat gehannes met die banden, dus wellicht nog een straf
janneke141 Loveless Als Olav gelijk had (optimistisch, ik weet het) dan kan het team straf krijgen voor deze fout en niet de rijder.
Loveless janneke141 zou wel zo eerlijk zijn. Overigens heb je 3 rondes om een fout met de banden te herstellen, dus hij zou dan bij die 2e stop of z'n laatste stop (voor de lekke band) er een verkeerde op moeten hebben gekregen.
tsjok janneke141 Als Olav gelijk had (optimistisch, ik weet het) Wel weer een goed Olavje zojuist toen hij dacht dat Vettel twee keer een pitstop deed binnen een halve minuut omdat hij de herhaling voor live aanzag, en daarna de schuld gaf aan het feit dat de herhaling niet in slow-motion was.
mono tsjok Ja dat heeft ie gemiddeld twee keer per wedstrijd. Haalt ook standaard de coureurs van één team een keer of vijf door elkaar.
Doedezemaar mono de lulhannes die de Formule 2 doet is nog veel erger, ik had zaterdag bijna het geluid uitgezet