Loveless tsjok 3 bedoel je denk ik? Het schijnt zo wel te stoppen met regenen, maar de baan zal vast niet helemaal droog zijn voor de kwalificatie, en we zagen gisteren in FP1 hoe het dan gaat op Glibstanbul Park. Voorzichtig goed nieuws voor Max.
Duke Wel sneu dat F1 dit soort extreme omstandigheden nodig heeft om nog een beetje vermakelijk te zijn 😂
Loveless Duke ach regen is natuurlijk altijd een garantie om het veld eens goed op te schudden, maar inderdaad, eigenlijk nu de enige reden dat we mogen hopen dat er géén twee Mercedessen op de eerste startrij staan morgen.
tsjok Duke Jup. De leukste races dit seizoen zijn als er rode vlaggen zijn of barre omstandigheden. Vrij armoedig.
Porta Loveless Yup, het is 2 uur later daar en gezien de maximale wedstrijdtijd van 4 uur zijn ze op deze manier voor het donker klaar. Het is immers al laat in het jaar.
Loveless tsjok gezien @Porta opmerking... Ze kunnen hem ook niet te lang uitstellen denk ik, dan zit je mogelijk weer in het donker, plus zal het ook weinig doen qua temperatuur van de baan. Ik denk dat ie gewoon doorgaat, wellicht uurtje later als dat wat uit zou halen qua regen/temperatuur
Porta Loveless De Q kan eventueel ook morgenochtend. Maar de omstandigheden lijken nu beter of minder beroerd.
Loveless Porta Redden ze niet lijkt me? Zeker als je een beetje warme baan wil kan je ook niet te vroeg. Anyhow, hij lijkt gewoon zo te gaan beginnen
Porta mono Nee, het werd nu te erg met om de 30 seconden een gele vlag, dan wordt het een loterij wie er niet van zijn gas af moet.