mono remlof Leek me ook niet realistisch. Ja goed, voor die chauvinisten van Ziggo misschien wel, maar Hamilton is prima in de regen en heeft een betere auto.
Bolkesteijn De Grote Prijs van Jerez in de Moto GP-klasse was wel het kijken waard. Er zaten volgens mij meer inhaalacties in dan in een heel F1-seizoen. 😏 En Marc Márquez viel omdat hij weer eens te gretig was.
mono Bolkesteijn Dat is ook totaal niet te vergelijken. Genoeg inhaalacties gezien vandaag overigens, op een circuit waar het eigenlijk nauwelijks kan.
remlof https://www.formula1.com/en/latest/article.hulkenberg-set-to-be-confirmed-as-perez-replacement-racing-point-british-gp.6k5DOb9L6OqwFLCW3P6nGz.html Nice, onze Nico Hulkenberg vervangt de met covid besmette Perez dit weekend.
remlof Nadat Hulki de vorige week toch niet mee deed staat ie nu morgen op de tweede startrij. Vóór Max 😝
Bolkesteijn remlof En hij is ongeveer net zoveel Nederlander als Verstappen Nederlander is, dus dat maakt ook weinig uit. 😄
remlof Bolkesteijn Ik voel me meer verwand met Hulkenberg eerlijk gezegd, want Emmerich, waar hij vandaan komt, ligt hier nog geen 30km verderop en ik kom er regelmatig. Veel vaker dan in Limburg of België in ieder geval.
remlof Mooie spectaculaire race met een verrassend podium op Monza. Wel jammer dat Max ‘m niet kon uitrijden.
tsjok Gasly rijdt in de eerste ronde zichzelf en Verstappen (die al pech had) van de baan, en als de safety car daarop het circuit verlaat crashen Latifi, Magnussen, Sainz en Giovinazzi op elkaar. De race is nu stilgelegd tot al het puin is opgeruimd.
remlof tsjok Zo wordt er 20 jaar lang geen enkele F1-race stilgelegd en zo gebeurt het twee races achter elkaar.
tsjok remlof Ja, bizar! Wel terechte beslissing, anders moeten ze tig ronden met safety car door de pitstraat rijden. Gekke crash hoor, die tweede. Giovinazzi rijdt gewoon 100km harder dan de auto's voor hem bij de herstart.