Duke Bolkesteijn Ach, F1 is door die rivaliteit flink populairder geworden. Dat cultiveren loont dan gewoon.
Duke tsjok Niet direct maar ze verliezen er ook niet zoveel mee. En mede hierdoor kijken mensen nu al uit naar het volgende seizoen.
remlof Mercedes is natuurlijk altijd al een onsportief merk geweest vergeleken bij andere Duitse merken.
Bolkesteijn remlof Wel het mooiste Duitse automerk vind ik. ☺️ Maar met de tuners AMG (op enkele uitzonderingen na) en zeker Brabus heb ik helemaal niks.
Loveless Toto en Hamilton boycotten wel het FIA gala vanavond, waar iig Hamilton verplicht is te verschijnen.
Loveless Chewie Normaliter wel, in principe ook al op het niet verschijnen op de persco na afloop van de race (zowel Toto als Hamilton). Vraag is natuurlijk of FIA die boetes nu gaat innen. Toto heeft een persco gegeven en hint een beetje op het feit dat Lewis twijfelt over doorgaan. Lijkt me vooral een leuke spin voor het dramatische effect en om de duimschroeven bij de FIA wat verder aan te draaien, aangezien hij bijgetekend heeft voor 2 jaar en uiteindelijk toch gewoon weer voor die 8e titel wil gaan. https://www.nu.nl/formule-1/6173506/wolff-vreest-dat-hamilton-na-controversiele-gp-van-abu-dhabi-loopbaan-beeindigt.html
janneke141 Loveless Haha, lekker de Formule 1 opnaaien. Als Hamilton stopt is dat sowieso een commercieel verlies, dus of de Heren FIA/FOM zich even in (Mercedesgezinde) bochten willen gaan wringen om HAM binnenboord te houden.
Loveless Luda Dat had Marko al gedaan, die hintte dat Red Bull z'n deelname aan F1 zou heroverwegen als de FIA meeging met de bezwaren van Mercedes. Maar goed, Marko roept dat volgens mij vaker dan hij 'goedemorgen' zegt.