Klopkoek Dat geschreeuw bij de finish heb ik nu wel honderd keer gehoord Drie keer in drie minuten; einde uitzending Eredivisie voetbal, leader voor het Journaal, intro journaal.
Klopkoek Chewie Wat een vervelend leven moet je wel niet hebben om je daar druk over te maken Je doet de radio aan en je hoort het gekrijs weer. Je gaat eredivisie voetbal kijken of het journaal, er is geen ontkomen aan. Riefenstahl technieken.
janneke141 Protest #2 schijnt ook afgewezen te zijn. Er zullen nog wel 16 rechtszaken gaan volgen, maar de vlag lijkt toch wel gehesen te kunnen worden.
Klopkoek tsjok Zal wel weer een systematisch probleem zijn omdat dit een kutland is? Inderdaad, en het gaat niet de goede kant op (de NOS en het Journaal al helemaal niet). Het Verenigd Koninkrijk is trouwens ook erg, maar zelfs de BBC zou deze Griekse gekkigheid niet zo door de strot duwen.
remlof https://www.nu.nl/formule-1/6172767/eerste-protest-mercedes-tegen-overwinning-verstappen-afgewezen.html edit: oh dit gaat over het eerste bezwaar, ik dacht over het tweede.
tsjok remlof De url is niet aangepast maar de tekst van het artikel wel, allebei de bezwaren zijn afgewezen!
Chewie Klopkoek Ik heb de race gekeken en daarna een stukje nabeschouwing en ben verder gegaan met mijn leven tot ik er net weer over hoorde bij het journaal. Prima te ontlopen
tsjok Chewie Heerlijk, van die mensen die uit woede roepen dat ze gaan boycotten. Gegarandeerd dat ze volgend jaar weer kijken.
remlof PolitiekGeaard Niets mis mee, ik luister altijd naar Radio 1. Tijdens je ontbijt helemaal bijgepraat met het nieuws, ideaal.