• Sport
  • Formule 1 #2 - Zandvoort, Assen of geen van beide?

Ik ben voor Hamilton. Een echte winnaar, zo zal ook vandaag blijken.

Friek Moet jij geen WOB-verzoek in elkaar flanzen?

In de 34ste ronde zal Hamilton Verstappen passeren en de (terechte) winst binnenslepen. In de laatste race zal Max, net als zijn vader, in de grindbak belanden en niet finishen.

Man man man je zult maar de wedstrijdleiding zijn

tsjok Verstappen had meer rechts kunnen houden maar er was toch meer dan plek genoeg voor Hamilton om er omheen te sturen...

Sloggi Nu krijgt Verstappen 5 seconden straf terwijl hij die plek al tot twee maal toe terug heeft (proberen te) (ge)geven...

tsjok Dit gaat toch nergens meer over. Je geeft 'm terug (in tweede instantie daadwerkelijk) en dan word je alsnog gestraft.

En Hamilton zal ook geen straf krijgen voor het feit dat 'ie z'n auto in die van Verstappen probeert te parkeren.

Sloggi Zal wel 5 seconden krijgen. Dan hebben ze toch iets gedaan en wint Hamilton alsnog.

Ik vind Mercedes en Hamilton ontzettend onsympathiek maar alle racistische drek die op Fok! voorbij komt in de F1-topics is toch wel ongeëvenaard sneu hoor :').

Sloggi Fok! is toch wel ongeëvenaard sneu hoor :')

Fixed that for ya.

Lewis reed zoals gewoonlijk weer een koninklijke race.

Ik vind Max Verstappen buitengewoon onsympathiek, maar ik hoop wel dat ie toch nog wereldkampioen wordt.

En hij heeft een irritante piepstem.

En gelijk heeft hij.

Max heeft een tijdstraf van 10 seconden gekregen voor het feit dat hij aangereden werd door Lewis.