Drietebuul Dat ze die dingen die met een rotvaart om de aarde vallen op het oog zo langzaam zo dicht bij elkaar weten te krijgen. Bizar.
tsjok Drietebuul 7600 kilometer per uur op ruim 400 kilometer hoogte. En dan zo tergend langzaam twee koppelpunten ter grote van een pizza met elkaar uitlijnen. Bizar. Ik vind het zo ongelofelijk gaaf dat dit kan.
Ossu tsjok Moet je nagaan dat wij chirurgen en horlogemakers hebben, die precisiewerk op de tiende millimeter doen terwijl de aarde met tienduizenden(?) kilometers per uur rond de zon vliegt 😉
tsjok remlof Enig idee hoe lang het duurt voordat ze het ISS in kunnen? Dat moment wilde ik wel graag zien maar ik heb geen idee of dat een kwestie van uren of minuten is.
remlof tsjok Ik heb ook geen idee hoe lang dat duurt. Ik heb NASA via Youtube aanstaan op m’n tv binnen en ik zit op m’n balkon muziek te luisteren in de zon. Af en toe loop ik naar binnen maar tot nu toe is de hatch nog niet open. Maar zal niet lang meer duren nu.
SureD1 Er was toch een leercurve verbonden aan dat laten landen van die eerste trap: unscheduled rapid disassembly 😂