Asielzoekers zullen dankzij Rutte teruggebracht worden. Daarna is er geen woningtekort meer, zo begreep ik.
Problemen op de woningmarkt
Dat is natuurlijk ook wel een beetje het overkoepelende probleem. Rutte vindt dat als je last hebt van visies een oogarts op moet zoeken. Die methode kan even best verfrissend werken maar bij een kabinet dat er eigenlijk geen zin in heeft, en waar alle plooien vooraf glas werden gestreken met een zak geld, is het geen erg duurzame methode.
De natte dromen van @GSbrder en de communisten komen samen https://www.nrc.nl/nieuws/2023/08/02/de-opkomst-van-de-woonkazerne-communistische-architectuur-voor-de-neoliberale-mens-a4171082
- Edited
Tijd dat mensen gezinnen stichten, dan is het wel klaar met die hokken van 47m2 in de hoofdstad met alleen een fietsparkeerplaats.
Gezien het al jaren stijgende aantal eenpersoons huishoudens is het nu ook weer niet zo'n rare trend, toch?
- Edited
Klopt. Plus waar de nieuwe woningen worden toegevoegd. Dat je meer 'collectieve' rijkdom op een studentencampus in de stad verwacht dan in een woonwijk voor gezinnen, is weinig communistisch.
- Edited
Dat kleiner bouwen vaker voorkomt lijkt mij ook logisch gezien de eenpersoonshuishoudens en het groeiende besef dat ruimte in de stad schaars is, maar ik vind de normalisatie van studio's als volwaardige woningen voor werkende mensen met een normaal salaris toch wel echt een vervelende trend.
GS spreekt.
Gelukkig maakt Twitter enige verdere inzage onmogelijk
Ik ben voor vegetarisch eten in de gevangenis. Goed voor het klimaat en goed voor de portemonnee.
Idealiter laten we BBB boeren die met tractors de snelweg op gaan dan ook een paar nachten brommen.