Ossu Ja ik begreep ook juist dat ze daar ook nog wel een flinke instroom vanuit Noord-Holland te verwerken hadden, al is daar de woningvoorraad wel weer een stuk groter dan in het noorden van Drenthe natuurlijk.

Tem

Aha, ben benieuwd hoe ze dat juridisch dan willen regelen…

• Tem replied to this.

Sloggi Subsidie om te stoppen met verhuren? Nice, ik doe mee.

mono Even jou op onze zwarte lijst geplaatst, volgend huis kopen wordt nu onmogelijk.

GSbrder Ik heb niet gezegd dat de onteigening moet worden gecompenseerd.

mono Heb uit voorzorg gekozen voor “ICT’er met draken/wolvenshirt”. Kleine groep die hier last van heeft, de meerderheid woont bij zijn moeder.

Tem Eerst de makelaars gaarne. Daarna de gebroeders de Witt in vorm van VVD en CDA politici.

D66 met hun marktfundamentalisme vwb de woningmarkt doet er leuk aan mee. Daarbij sterk beïnvloed door de Angelsaksische praktijk en wat er uit de universiteiten komt. Men zal niet rusten voordat de steden zijn veranderd in Kaapstad of Rio de Janeiro.

Klopkoek Ik hoop toch meer op Vancouver.
            Daar ging al een heel contigent ambtenaren heen voor de Sluisbuurt.

GSbrder Ik hoop toch meer op Vancouver.

Bijzonder, ik had niet verwacht dat je zat te springen om Chinese concurrentie.

Reya Natuurlijk wel, goedkope arbeid en hoge rendementen. Plus:

De gemiddelde huizenprijs in Vancouver in september 2020 bedroeg $1,290,091 Canadese dollar.

1,5% is 1,5%.

Klopkoek Je bent een uitbuiter en onderdrukker zonder scrupules, met het pistool in de hand.

Dat zijn nog eens teksten.

GSbrder "Goedkope arbeid" uit China is hier een eufemisme voor slavernij en hun paspoorten afpakken. Typisch.

Klopkoek Afgelopen jaar toch mooi 5 bijstandsuitkeringen aan belasting betaald. Hopelijk de jouwe ook, over pistolen gesproken.

Sloggi Het is de realiteit van bepaalde soorten families, generaties lang. Soms wordt door de Schimmelpennincks een klein inkijkje gegeven.