janneke141 Enigszins off-topic maar:
Ik heb echt een intense haat aan tiny houses. Het is pure armoede, die dingen zijn nog niet eens het formaat van een stacaravan of woonwagen en er wordt gedaan alsof het dé nieuwe hippe woonvorm is. Pure late-stage-capitalist newspeak. Wat kan ik me kwaad maken om die dingen. Mijn vriendin kijkt geregeld naar Tiny House-programma's (waar er meer van zijn dan je denkt) waarin mensen super blij doen dat ze nu kunnen wonen op een postzegel waar je slechts je bed in een keukenkastje hoeft te vouwen om bij je toiletpot te komen en het maakt me echt kwaad. Vlakbij mijn huis is een braakliggend terrein waar je een tinyhouse op mag zetten waarbij je de garantie krijgt dat je er 2 jaar mag staan en daarna nog minstens 8 jaar "door de stad mag trekken". 27m², geen stromend water of aansluiting op het electriciteitsnet. Het project liep nog bijna dood omdat bleek dat niemand een hypotheek voor zo'n kreng kreeg waarop de gemeente maar heeft geregeld dat woningcorporaties ze kochten dus nu zijn het socialehuurwoningen.
Krijg de pleuris. Fuck tinyhouses.