Ossu Ja, maar om dat punt te maken hoef je niet op verzuurde toon vele pagina’s vol te schrijven.

Ik ga niet beweren dat het stuk of de auteur een Pullitzer prijs verdient, doch wanneer het gaat over de wenselijkheid of onwenselijkheid van hoogbouw dan zijn daar meerdere dingen over te zeggen, waarvan de dichtheid er slechts één van is. Dat is dan uiteraard niet het hele stuk.

Verder is het, om dezelfde vraag te stellen, ook niet helder wat jij dan precies wil. Kennelijk wil jij ook geen Parijse banlieus, de Bijlmer of Angelsaksische ghettos van Vancouver.

Als je het hebt over Zeeburgereiland en de Sluisbuurt; dat is drie kilometer verwijderd van Amsterdam Centraal en minder dan twee van het centrum. Het staat dus gewoon op de foto, zichtbaar in de horizon net als de foeilijke Rembrandttoren. Nogmaals, het is als hoogbouw in Venetië. Wees voorzichtig met je uniciteit en spreiding kan geen kwaad. De uithoeken in dit toch al kleine land (New York is niet veel kleiner in omvang) moet je niet laten verpieteren. Maak er één grote stadstaat van.

Friek Vooral omdat ik in hetzelfde topic nog wordt doodgewenst. Geen wonder dat makelaars niet buiten de ring durven te komen. Een Rolex-roofmoord ligt op de loer.

Klopkoek Mooie toren is natuurlijk wel de Pontsteiger. Prima belegging voor de bouwvakkers.

GSbrder Mooie toren is natuurlijk wel de Pontsteiger.

Daar heb ik ook nog wat aan geëngineerd. 😎

GSbrder Een Rolex-roofmoord

Rolex, mwa. Als je een Tudor hebt kom ik je te grazen nemen.

Pompom Ik heb gekeken of we hem konden kopen. Was uiteindelijk te duur. Net als Draka in Amsterdam-Noord, gemeente werkte niet mee, anders was het in Nederlandse handen gebleven. Nu genieten de Texanen van Hines van de geneugten van Amsterdamse grondpolitiek.

Pompom Underrated, die Tudors. Maar houden minder hun waarde doordat ze niet de kunstmatige schaarste hebben van Rollies.

GSbrder
              Plus dat naar mijn bescheiden mening Rolexen er ook niet mooi uitzien. Maar dat hoeft voor de meeste mensen ook niet denk ik, die kopen enkel om de naam 😉

Pompom OP39 in wit vind ik wel understated. Maar die kost inmiddels 2-3x wat hij nieuw in de winkel moest opbrengen :’).

GSbrder Jij geniet altijd zo opzichtig van je eigen cynisme, je afkomst en gebrek aan scrupules. Tot slavernij en paspoorten afpakken aan toe.

Klopkoek Geen idee waar dit vandaan komt. Voel me gewoon niet zo schuldig over mijn bijdrage aan onze samenleving als jij je moet voelen. De doodsverwensing was een gebbetje van @mono.

• mono replied to this.

mono Ik vervang gewoon wat insuline in dat pompje van je, succes om me dan aan een paard te binden.

• mono replied to this.

GSbrder Vind een Tornek Rayville wel wat voor jou -
                        Kost je $985 en dan heb je een Fifty Fathoms hommage.

Yesss. Daar zit ik dan ook al een tijdje op te jagen. Die $450 is overigens de aanbetaling 😉
                        En anders is de Bulova mil-ships-w-2181 ook interessant trouwens. Net als de T.V. is die ook afgekeken van de Blancpain Fifty Fathoms.

Mag dit respectievelijk in het GSbrder-doodsverwensingentopic en in het horlogetopic?