Boze_Appel Sky Ja, 7 jaar oud, maar vind nog steeds dat het met huidige spellen meekan. Ik ben ook niet echt een graphicsnazi, bedoel, heb een C64. 😛 Het character en verhaal is gewoon awesome.
Molurus Boze_Appel Ik kan nog steeds, uit mijn hoofd, de hele woodchuck-conversatie doen. 😂 Dat was echt zo'n legendarische game. Jammer dat met de verbeterde hardware en graphicstechnieken de creativiteit zo op de achtergrond is geraakt. Misschien is er geen markt voor, maar ik zou goed betalen voor een moderne variant daarvan.
Boze_Appel Molurus Er is natuurlijk wel de Telltale Monkey Island, ook alweer wat jaartjes geleden, maar dat was toch minder wat betreft humor dan de oudere.
Boze_Appel Molurus Staat op steam. En Telltale, dus destijds kreeg je om de zoveel tijd een nieuw hoofdstuk.
TWDY Apex Legends momenteel. Niet slecht, wel anders dan het wat tragere PUBG. Iets minder mechanics en tactisch spelen, maar voor nu een prima afwisseling.
Molurus Hmm, ik ben MTG Arena (beta) eens aan het bekijken, best wel mooi gemaakt moet ik zeggen. Kan een serieuze concurrent voor Hearthstone worden.
mono Molurus Dat speel ik ook. Kwam het toevallig tegen en aangezien in een jaar of 20-25 geleden de papieren variant heb gespeeld leek me dit wel geinig. Het is best vermakelijk en prima te spelen zonder er geld tegenaan te gooien.
Helsinki Prey uitgespeeld, was erg vermakelijk. Het einde was wat teleurstellend, vooral omdat de enemies niet zozeer krachtiger worden, maar voornamelijk in aantal toenemen, op het irritante af. Toch heb ik er veel lol mee gehad en past hij prima in het rijtje van Deus Ex en Dishonored. Het enige jammere is dat ik nu wat nieuws moet vinden en niet zo goed weet waar ik zin in heb. Er gaan geruchten over een Borderlands 3, dus misschien dat ik de pre-sequel maar eens oppak.
Helsinki Myst Gearbox heeft laatst dit getweet Kan van alles betekenen natuurlijk, van een remastered BL1 tot een aankondiging van BL3, maar er is iets gaande iig.
Luda Myst Nog even wachten tot 28 maart, dan komt de aankondiging. In de tussentijd natuurlijk Bioshock Remastered als je die nog niet gespeeld hebt, of misschien Alien:Isolation.