Maarten zet inmiddels ook openlijk vraagtekens bij de algemene ontwikkeling van de kandidaten (niemand kende president Truman).
De slimste mens
Is het gezien het aantal seizoen dat ze al uit dezelfde vijver bekende Nederlanders vissen niet zo dat ze nu zo ongeveer bij de figuren zijn aangekomen die ooit een keer ergens een columnpje hebben geschreven, ergens als figurant hebben gespeeld, of een Youtube-kanaaltje hebben, worden uitgenodigd?
Het wordt zo langzamerhand tamelijk genant inderdaad. Het niveau van de kennis, het niveau van de bekendheid van de BN'ers en het totale gebrek aan humor bij de jury.
janneke141
Gebrek aan humor? Het is toch hi-la-risch als Maarten van Rossum weer eens ergens op zit te mopperen?!
Bolkesteijn Nou ja, ze wisten niet dat Truman de president was die het ok heeft gegeven voor de atoomaanvallen op Hiroshima en Nagasaki.
Mei Li dacht dat dat Eisenhower was geweest, terwijl als je je een beetje hebt ingelezen in WO2 je hoort te weten dat hij ten tijde van die oorlog deel uitmaakte van de legertop en generaal was.
Wel vrij basale kennis, inderdaad.
Mijn god, drie kandidaten die niet weten wat de langste dag is...
- Edited
remlof De Slimste Mens ging hier volgens mij zelf de mist in. Op het noordelijk halfrond kan de langste dag op 20, 21 of 22 juni vallen.
Bolkesteijn Ja, maar zelfs die data noemden ze niet.
20 juni is wel genoemd door die vrouw.
Ik zou 6 juni ook goed gerekend hebben
Al zijn uiteindelijk natuurlijk alle dagen precies even lang.
janneke141 De dag waarop de zon het langste boven de horizon is Janneke.
janneke141 ivm de film, neem ik aan?
Hart van NL heeft een parlementaire verslaggeefster?
Zit even te kijken maar het houdt inderdaad niet over...
En Lisa is net als gisteren de slimste van de dag