remlof Bolkesteijn Ik vind ‘m wel een beetje sneu doen met z’n “chemobrein” terwijl ie tegen de regels in voor de tweede keer meedoet. Dus ik hoop niet dat ie wint.
remlof Bolkesteijn Ben blij dat ie er nu uit is, werd een beetjen moe van z’n zieligdoenerij met z’n trage brein. Doe dan niet mee, iedereen gaat dood.
Tem remlof Ik kan er ook nooit zo goed tegen. Verschrikkelijk natuurlijk maar het wordt bijna een soort gekoketteer.
Bolkesteijn Duke Hij had wel geluk dat Frank niks van burlen wist, Frank hoefde nog maar drie goede antwoorden te geven. Ik had overigens ook nog nooit van die term gehoord.
janneke141 We doen weer een rondje: Wie wordt deze zomer de slimste en volgt acteur Jacob Derwig op? Maandag 11 juli start het twintigste seizoen van De slimste mens bij KRO-NCRV op NPO 2. Onder leiding van Philip Freriks en Maarten van Rossem gaan elke werkdag drie bekende Nederlanders de strijd met elkaar aan. In het kader van de twintigste editie doet een aantal kandidaten mee die een bijzondere link hebben met de populaire kennisquiz: komiek Philippe Geubels, die al jaren jureert in de Vlaamse variant van De slimste mens en Anniko van Santen, presentatrice van Opsporing Verzocht. Zij won in 2009 De Slimste bij RTL 4. Eerste kandidaten Presentator Tim Senders, schrijfster Femke van der Laan en politiek verslaggever Thomas van Groningen bijten het spits af in de eerste aflevering van dit seizoen. Daarnaast zijn onder andere culturele alleskunner Erik van Muiswinkel, Olympisch schaatskampioen op de 1000 meter Thomas Krol, LINDA.meiden hoofdredacteur Mandy Woelkens, modeontwerper Bas Kosters, Goldband-zanger Milo Driessen en actrice Soumaya Ahouaoui, bekend van onder andere de film Marokkaanse bruiloft, deze zomer te zien in De slimste mens bij KRO-NCRV.
Friek remlof Elke Vierveijzer (cabaretier, winnares Poelifinario) Grappig, mee in de klas gezeten. Zie nu pas dat ze in De Slimste Mens zat.