janneke141 Wow, dat is heftig!
En kunnen ze dat ook zonder reden aanvragen of zit daar criteria aan vast?

-GL- Ik ben niet de expert, maar ik denk eerlijk gezegd niet dat we daar criteria aan mogen opleggen, omdat het nu eenmaal een recht is. De wetgever kan dat wel, en als dit tot misbruik en verspilling van middelen zou leiden (denk maar eens aan de WOB ) dan zullen er misschien wel richtlijnen voor komen.

Drietebuul Mailtje sturen naar Danny, dan worden al je posts veranderd als zijnde van ANONIEM, alleen de quotes niet en die kunnen daarna nog steeds met Google worden gevonden, dus veel nut heeft het niet.

2 years later

Weer een nieuwe stap van Google in de hoop onze privacy om zeep te helpen: Youtube vraagt nu dagelijks of je asjeasjeasjeblieft wil inloggen.

NEE.

Molurus Met daaronder een tabel met andere instances waar je videos kan bekijken. Deze doet het. Overigens is het geen centraal georganiseerd platform maar losse instances, dus waar 1 ermee mag stoppen zijn er andere die hetzelfde werk kunnen verrichten.

Neravarine

Zoeken naar een werkende instance klinkt nog steeds niet eenvoudiger dan het wegklikken van een dialoog, of ben ik nu gek?

Molurus Dagelijks een dialoog wegklikken of 1 keer een werkende instance zoeken en het daarbij houden. Als je de tijden met elkaar gaat vergelijken, dan ben je denk ik heel snel klaar.