-i- Whiskers Idem. Vind die Margriet en Chris ook wel de minst geschikte personen voor dit programma, maar goed. ?
Whiskers -i- Ik wil Viviënne terug. En niet zo'n stomme quiz om af te trappen. Volgend jaar sla ik over.
-i- Whiskers Moltalk de eerste jaren, dat was pas fijn om te zien. Echt puur praten om de speculatie, de onbegrip en mensen die uit zichzelf even langskwamen.
Dwersdriever Ik heb vorig jaar voor het eerst gekeken. Vond het best vermakelijk. Leuk om online mee te lezen tijdens het kijken en een beetje te speculeren.
-i- Dwersdriever Tof. Hoor je niet vaak, dat er late instappers zijn die het oprecht leuk vinden. ? Mensen die ik probeer aan te sporen om het te kijken begrijpen het niet, of willen het niet begrijpen. ?
Whiskers -i- Dat weet ik. Ik kijk al behoorlijk lang ? Maar dat was tijdens de gewone Moltalk. Overigens bestaat de Moltalk kick off pas sinds votig jaar ofzo.
Dwersdriever -i- Kwam eigenlijk omdat ik vlak daarvoor Hunted had gekeken. Dacht toen...laat ik de mol ook maar een kans geven.
-i- Whiskers ? Had al zo'n vermoeden. Klopt inderdaad, het begint steeds meer op voetbal te lijken, met voorbeschouwingen, evaluaties en nabeschouwingen. ?
LuisInPels Moltalk :') Ja, nee, wij skippen die handel. We hebben ook geen internet tot 10 januari, dus ik moet nog even extra wachten op de eerste aflevering...
Linus De eerste aflevering was een beetje een chaos. Maar ik ben wel blij dat er niemand uit is, het voelt altijd zo oneerlijk als er iemand al na drie opdrachten uit moet. Iedereen is dan aan het gokken en niemand weet echt iets.