Hamlapjes Wie is de Mol?, misschien wel het meest meeslepende spelprogramma van de Nederlandse tv. Ook in 2019 is het weer te aanschouwen, met een nieuwe presentator: Rik van de Westelaken. De zoektocht naar de Mol vindt dit jaar plaats in Colombia. De kandidaten (v.l.n.r): Nikkie ‘Tutorials’ de Jager, Evelien de Bruijn, Jamie Trenité, Evi Hanssen, Rick Paul van Mullingen, (Rik van de Westelaken), Robèrt van Beckhoven, Merel Westrik, Nielson, Sarah Chronis en Sinan Can. Wie is de Mol? is vanaf zaterdag 5 januari weer te volgen om 20.30 uur op NPO 1.
Boze_Appel Ik heb nooit meer dan 1 minuut ernaar gekeken en het boeit mij totaal niet, maar waar hebben ze die Uruk-Hai Nikki vandaan getoverd? Damn.
-i- Boze_Appel Waarom dat mens zo populair is begrijp ik ook niet, maar het schijnt dat ze enorm in trek is in het buitenland, vanwege haar YouTube-kanaal waarop ze haar kop dagelijks vol plamuurt.
Boze_Appel -i- Niet eens het spel is blijkbaar bijzonder. Heb hele hordes kenissen/vrienden die naar van die meetings gaan. Samen met deelnemers op de foto en dat dan op hun woonkamermuur plakken. Why?!?!
Tem remlof Één of twee seizoenen gezien jaren geleden (volgens mij nog met Karel van der Graaf). Toen vond ik het nog wel grappig maar daarna is het gewoon een herhaling van zetten en weinig boeiend meer.
Ossu Ik ken maar twee van de kandidaten, haha. Maar het spel is sowieso leuk en ik ben wel benieuwd om Colombia eens op een andere manier op TV te zien dan alleen als er nieuws over de Farc is.
-i- Boze_Appel Dat zou ik persoonlijk nooit doen. ? Ik vind juist de opdrachten en verdenkingen leuk. De hele mindset van iedereen, niemand die te vertrouwen is, maar mensen die toch informatie met elkaar uitwisselen omdat ze er alleen niet uitkomen, helemaal top. ?
Boze_Appel Tem Ach, het is een boer zoekt vrouw. Vermaak voor het volk. Sausje er omheen. Het is niet, ik weet niet meer hoe het heet, waar ze op een eiland of plek zaten en onwijze dingen moesten doen.