Duke Klopkoek Blind vallen voor de rechts-populistische prietpraat staat je niet. Hoewel het helaas niet iets nieuws is…
tsjok Klopkoek In mijn allereerste post zeg ik trouwens dat het iets teveel over de persoon gaat in plaats van het systeem en stelsel zelf. Net voordat je over Timmermans' huis begon? Hardop gelachen.
Klopkoek tsjok Later benoemde ik inderdaad mijn persoonlijke afkeer tegen deze man. Type Al Gore. Matigheid voor het plebs prediken en daar dan zelf absoluut geen toonbeeld van zijn.
Klopkoek https://www.bnr.nl/nieuws/politiek/10130176/timmermans-hoogte-eu-salaris-niet-meer-van-deze-tijd https://nos.nl/video/2285880-timmermans-over-salaris-en-onkostenvergoedingen-het-kan-soberder Twee jaar later: "De eurocommissaris Frans Timmermans verdient 360 duizend euro per jaar. Dat is exclusief zijn toeslagen: dit is zijn basisinkomen." Franse toestanden.
Ossu Klopkoek Timmermans gaat niet in z'n eentje over de salarissen, tenminste, ik mag toch hopen van niet. Al met al post je nu twee stukjes informatie die iets insinueren, maar je spreekt het niet hardop uit en het is misschien dus ook niet terecht.
remlof Klopkoek neemt Timmermans kwalijk dat ie de SP kapot heeft gemaakt ofzo. Z'n beschuldigingen slaan in ieder geval werkelijk helemaal nergens op.
Eur remlof SP-frustratie over Timmermans hoort hier weldegelijk thuis. Nog nooit eerder is een poging om het imago van een politicus te besmeuren zo erg teruggeslagen in het gezicht van een partij. Kan daar altijd zeer van genieten.
PolitiekGeaard tsjok Leest weg als een schizo blogje. Uiteraard graag zoveel mogelijk ingenieurs die hun titel lekker inleveren om Frans Timmermans.
remlof Klopkoek Ook dat niet nee. Maar kan je niet gewoon een apart "Klopkoek haat Frans Timmermans"-topic openen om je bagger in te dumpen? Dan kunnen we het hier over Europese politiek hebben.
Duke Klopkoek Neuh. Maar je ontwijkt de kern wederom om maar op de man te kunnen spelen. Heeft Timmermans gelijk als hij zegt dat welvaart anders gedefinieerd moet worden? Dat lijkt mij wel en het past ook in een trend die in Nederland al ingezet is met het kijken naar brede welvaart in plaats van puur financieel. Maar jij wordt daar blijkbaar nogal boos over.
Klopkoek remlof De enige echte bagger is dat mensen, ik gok dat jij daar bij hoort, op deze vraatzuchtige apparatsjik hebben gestemd. Was ooit D66 lid, uiteraard.
Chewie remlof "Klopkoek haat Frans Timmermans"- Dat lijkt me een beetje te beperkend en zit je straks met tig topics over wat Klopkoek allemaal wel niet haat uit/aan Nederland.
Klopkoek Duke Neuh. Maar je ontwijkt de kern wederom om maar op de man te kunnen spelen. Heeft Timmermans gelijk als hij zegt dat welvaart anders gedefinieerd moet worden? Dat lijkt mij wel en het past ook in een trend die in Nederland al ingezet is met het kijken naar brede welvaart in plaats van puur financiee Vergroening kan alleen met oneindige groei. Alleen in de hoogontwikkelde landen is de flora en fauna (meer precies: wildlife) de afgelopen decennia verbeterd. Frans Timmermans roept maar wat uit, maar net als de bankencrisis, slaat de soberheid vooral neer op anderen.
Klopkoek Chewie Mag het ook gaan over dingen die ik wel goed vind? Joe Biden, Ewald Engelen, Schimmelpenninck, de Nederlandse atletiek (een échte sport), Snollebollekes enzovoorts