The 2018 United States House of Representatives elections will be held on November 6, 2018. Elections will be held to elect representatives from all 435 congressional districts across each of the 50 U.S. states. Non-voting delegates from the District of Columbia and four of the five inhabited U.S. territories will also be elected. The winners of this election will serve in the 116th United States Congress, with seats apportioned among the states based on the 2010 United States Census. Republicans have held a House majority since January 2011 (see 2010 results), although they lost five seats in the 2016 elections and another in special elections leading up to the 2018 election.
WIKI
POLL: United States House of Representatives elections 2018
Alle polls wijzen op een overwinning voor de Democraten, dus denkend aan de Brexit en de verkiezing van Trump zullen de Republikeinen wel winnen?
remlof Prima, dan passen we deze gedachte ook toe op de senaat!
ExtraWaskracht De kans dat dat gebeurt is 1% oid? ?
remlof https://projects.fivethirtyeight.com/2018-midterm-election-forecast/house/?ex_cid=rrpromo
Dat kan je echt niet denken. 85% winkans voor de Democraten is echt gigantisch bij een site als 538.
Eur Toch fluctueert dat nog wel aardig. En week geleden ofzo was het gezakt naar pakweg 70%. De kans is aanzienlijk, net als de kans dat de Republikeinen een meerderheid in de senaat behouden. Maar in theorie kunnen beiden ernaast zitten. Dan verwacht ik wel dat ze beiden redelijk dezelfde kant op bewegen ten opzichte van de peilingen.
Eur Ja, maar ja, vertel dat tegen remlof. ?
ExtraWaskracht It ain’t over til the fat lady sings.
mono Dat weet ik, maar zelfs 70% kans is echt groot. Uiteraard kan het in de laatste paar weken nog helemaal veranderen (zoals bij de presidentsverkiezingen) maar het lijkt me dat zoiets zeer onwaarschijnlijk is bij zoveel verkiezingen tegelijkertijd. Bij de presidentsverkiezingen hou je imo toch heel erg n=1.